Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης
Ε45. «Για αρχή, το έδαφος»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε46. «Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε47. «Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού.
Ε48. «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Ε49. «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού.
Ε50. «Dirty srories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω!»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Δημοτικού
Ε51. «17 Στόχοι - Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού
Ε52. «Φυσικός πολύ-οδηγός του τόπου μας»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ Δημοτικού.
Ε53. «Λίμνη Βιστωνίδα: Γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου
Ε54. «Ο σχολικός μας κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας »
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού
Ε55. «Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά απόβλητα»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου
Ε56. «Βιολογικά προϊόντα: Είναι καιρός να μπει τάξη στη διατροφή μας…»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ Γυμνασίου.
Ε57. «Καταπολεμούμε τις ανισότητες μέσα από τη βιώσιμη ανάπτυξη»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Ε58. «Με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποκτώ οικολογική συνείδηση»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Ε59. «Θαλάσσια ρύπανση… με αφορά;»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου
Ε60. «Επισιτιστική κρίση»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου
Ε61. «Σχολικός κήπος»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄ Γυμνασίου.
Ε62. «Ηθικά περιβαλλοντικά θέματα»
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου.
B. Προγράμματα Φορέων
Mαρία Μαυροπούλου - Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Π.Ε Βελβεντού-Σιάτιστας – Μαρία Κοντούλα – Εκπαιδευτικός ΠΕ04.05
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄και Γ’ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο:6 τρίωρα εργαστήρια57_ΑΑ24_Α43. «Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο, ένα Θαλάσσιο Οικοσύστημα στην Καρδιά των Κυκλάδων (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
59. «Υγιή Παιδιά, Υγιής Πλανήτης (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ΄ Δημοτικού
Διεθνής Ένωση International Association for e-Science (IAFES)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
60. «Το Καλάθι του Πικ-νικ (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)κ»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
(MIO-ECSDE) - Δίκτυο MEdIES
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α' - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
113. «Το Μυστήριο της Μικρής Αρκούδας (Αρκτούρος)»
ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
152. Φιλοζωϊκά και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια (Πανελλήνια Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία )
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
217. «Γνωρίζοντας την Κατοικία του Χθες, Σχεδιάζω την Κατοικία του Σήμερα (Κ.Π.Ε. Φιλίππων)»
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
227. «Νερο… Εξερευνητές! (Quality Net Foundation)»
Quality Net Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
268. «Φυσιολάτρες εν Δράση (Quality Net Foundation)»
QualityNet Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείο και Α' - Β' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
281. «Της Λίμνης το Νερό, της Θάλασσας το Αλάτι… της Λιμνοθάλασσας Παλάτι! (Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου)»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομια
325. «Το Αειφόρο Σχολείο-Δείκτες Αειφόρου Σχολείου (Αειφόρουμ ΑΜΚΕ)»
Αειφόρουμ ΑΜΚΕ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α΄- Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
365. «Νιρέττα η Καρέττα ( Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών)»
ΤMEDASSET/ Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Ομάδα EnvStories, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών / METEO.GR
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
430. «Βιοποικιλότητα – H Έκφραση της Ποικιλίας της Ζωής (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης) »
ΕΕΠΦ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' και Α' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
MIO-ECSDE / MEdIES
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
463. «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο (Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού)»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
502. «Το Κλίμα αλλάζει – Αλλάζω και Εγώ (Πανεπιστήμιο Κρήτης-Τμήμα Χημείας- ΕΠΕΧΗΔΙ)»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΕΠΕΧΗΔΙ
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
504. «Το Πλαστικό μου Αποτύπωμα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»
HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Παιδική HELMEPA - Η Φίλη μας η Θάλασσα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)
505. «Παιδική HELMEPA - Η Φίλη μας η Θάλασσα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»
HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
556. «Πουφ Μεθάνιο (Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη)»
Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' - Δ' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
566. «Βιώσιμη Τροφή – Βιώσιμος Πλανήτης - Γίνε η Αρχή (Ορίζοντες)»
ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' και Β' Δημοτικού
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Δίκτυο των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση Λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης (U.N. Sustainable Development Solutions Network)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
109f. «Tα φυτά του τόπου μου»
Out of Eden Learn-inspired (Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά - Ερευνητική Ομάδα CoSyLlab)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
613. «Οι σκύλοι έχουν δικαιώματα, συναισθήματα και φωνή!»
ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά