Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

 

Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης

Ε77. «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄,Β΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε78. «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄  Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε79. «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε80. «Μουσεία και Αειφόρος Ανάπτυξη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε81. «Περιβαλλοντική Μετανάστευση και Περιβαλλοντικοί/ές μετανάστες/τριες: αίτια, συνέπειες, πρόληψη, αντιμετώπιση»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, Στ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε82. «Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε83. «Η Μικρασιατική Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβηστες...»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε84. «Μικροί χαρτογράφοι εν δράσει: Χαρτογραφώντας τα μνημεία της πόλης μου»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε85. «Ας φανταστούμε την παλιά Αθήνα!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε86. «Ο Άνθρωπος που ξανάχτισε την Ακρόπολη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

Ε87. «Άυλη πολιστική κληρονομιά και Αειφόρος Ανάπτυξη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά


 

B. Προγράμματα Φορέων

112. «Ταξιδεύουμε στα αρχαία ελληνικά θέατρα (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Κέρκυρας)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄ και Β΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

120. «Ταξιδεύοντας με ένα Γιλέκο στη Θάλασσα της Παγκοσμιοποίησης (ΚΠΕ Δραπετσώνας)»

ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Δημοτικού, Α’ – Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

308. «Σερραϊκά προϊόντα: Μπουγάτσα, Ακανές και Βουβάλι (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες:  Γ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

376. «Εργαστήρι Κατασκευής Παιχνιδιών του Κόσμου (Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Σητείας)»

Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Σητείας

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

100. «Τα Σχολεία Αναζητούν την Ιστορία τους (Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού-Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης)»

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού-Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

520. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία Δημοτικού (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) »

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

489. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία, Γ΄ Γυμνασίου (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων)»

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

488. «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία, Α΄ Γυμνασίου (Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων) »

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΩΤΑΕΡΙΟΥ, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

483. «Αειφορία, τέχνη και περιβάλλον (Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού)»

Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης - Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

473. «Πού Πας Καραβάκι με Τέτοιον Καιρό; - Η Ναυτική Παράδοση του Αιγαίου (Φορέας Πολιτισμού Ι.Μ.Δ. (Μαγνήτων Κιβωτός, για τη Διάσωση του Πολιτιστικού Αποθέματος)»

ΜΑΓΝΗΤΩΝ ΚΙΒΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

307. «Οι Μαθητές Γνωρίζουν τη Συνθήκη της Λωζάννης (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ' Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

296. «Γραμματοσημάδια Ιστορίας (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

295. «Οδός 7ης Μαρτίου - Ο Δρόμος προς την Απελευθέρωση (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

294. «Ο Lago , o De Vecchi και ο Χαμένος Θησαυρός της Τσαμπίκας (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

292. «Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου: στα Ίχνη των Πολιτισμών (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δωδεκανήσου)»

Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

196. «Τοπία και Μακέτες! (Zoomology-Αρχιτεκτονικοί Μικρόκοσμοι)»

Zoomology / Αρχιτεκτονικοί μικρόκοσμοι

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

331. «Η Μνήμη του Μέλλοντος (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.)»

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

328. «Η Ιστορία σου, Είναι Ιστορία της Πόλης σου (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών)»

Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

526. «Art out of Trash. Tέχνη από Σκουπίδια. Προωθούμε Περιβαλλοντική Αφύπνιση και Ευαισθητοποίηση – Κάνουμε Οικοθεραπεία μέσα από την Περιβαλλοντική Τέχνη. Η Περίπτωση του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου [Project Trash Art του Skyros Project] (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής – Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας – Τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας)»

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής- Ειδική Ακαδημαϊκή Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αγωγής και ΕπικοινωνίαςΤμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας - Σχολή Δημόσιας Υγείας.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού και Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

589. «Μαγειρεύοντας στην Ήπειρο, 100.000 χρόνια»

Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων, Υπουργείο Πολιτισμού

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες: Στ' Δημοτικού

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

593. Τα αντικείμενα διηγούνται την ιστορία τους

Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και Cosy LLab, Tμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Γ΄ Δημοτικού.

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

604. «Δίκτυο ιστοριών»

Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη και Cosy LLab, Tμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

611. «Το Οικολογικό Αποτύπωμα της Διατροφής για το Νηπιαγωγείο»

Κ.Ε.ΠΕ.Α. Πεταλούδων Ρόδου.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου.

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

621. «Άρτεμις. Από τη Μυθολογία στο Διάστημα»

Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

619. «Δάση και μνημειακά δέντρα. Κιβωτοί της βιοποικιλότητας και κειμήλια της πολιτιστικής κληρονομιάς»

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών - Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών ΠΤΔΕ - ΕΚΠΑ.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Στ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

619. «Δάση και μνημειακά δέντρα. Κιβωτοί της βιοποικιλότητας και κειμήλια της πολιτιστικής κληρονομιάς»

φορέα Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών - Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών ΠΤΔΕ - ΕΚΠΑ.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες ΣΤ΄Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά



 

 

Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης

Ε63. «Κύκλος είναι και γυρίζει!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε64. «Προστατέψτε το δάσος-είναι πηγή ζωής»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε65. «Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε66. «Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε67. «Αστικής θερμικής νησίδας (ΑΘΝ). Προσπαθώ να το αντιμετωπίσω»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε68. «Το βιβλίο της αειφορίας»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε69. «Σεισμός - Και τώρα τί κάνω;»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε70. «Η γειτονιά μου αντιμέτωπη με την κλιματική αλλαγή»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε72. «Το κλίμα αλλάζει! Μετακινούμαι εύκολα!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε73. «Ψάχνω ανοικτά δεδομένα για το κλίμα, την κλιματική αλλαγή και παίρνω μέτρα!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε74. «Η Κυκλική Οικονομία ως ενισχυτής της Αειφόρου Ανάπτυξης»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄, Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε75. «Νοιάζομαι και προστατεύω τις μέλισσες»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

Ε76. «Από το νερό...στην πλημμύρα»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


 

B. Προγράμματα Φορέων

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία




 

35α. Ελλάδα και Σεισμοί. Μάθε και Προετοιμάσου (Οργανισμός Αντισεισμικού σχεδιασμού και Προστασίας- ΟΑΣΠ)

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΟΑΣΠ)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

Διάρκεια στο τετράμηνο: 3 Θεματικές - 6 Διδακτικές ώρες


 

31. «Η Φωτιά σε Αφορά. Πρόσεχε Τι Κάνεις, Πρόσεχε Γύρω σου (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση-WWF Ελλάς)»

WWF Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Ε' και ΣΤ' Δημοτικού, Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

35. «Έχεις Ζήσει Σεισμό;_Έχεις Δει Ηφαίστειο;_Έχεις Ακούσει Για Τσουνάμι; (Οργανισμός Αντισεισμικού σχεδιασμού και Προστασίας - ΟΑΣΠ)»

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΟΑΣΠ)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

36. «Ξέρεις για τα Ηφαίστεια, τους Σεισμούς και τα Τσουνάμι; Μάθε Τώρα πώς να Προστατευτείς (Οργανισμός Αντισεισμικού σχεδιασμού και Προστασίας- ΟΑΣΠ)»

Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Α’ - Γ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

40. «Φυσικές Καταστροφές και Κλιματική Αλλαγή (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος)»

ΕΚΠΑ-Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Α’ - Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

49. «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς (Δίκτυο Τέχνης και Δράσης )»

Δίκτυο Τέχνης και Δράσης

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, όλων των τάξεων του Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

79. «Μάθε, Νιώσε, Δράσε (Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη)»

Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

99α. «Τα Σχολεία Προστατεύουν το Κλίμα (Αντιγόνη-Κέντρο Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για το Ρατσισμό, την Οικολογία, την Ειρήνη και τη Μη Βία)»

ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για το Ρατσισμό, την Οικολογία, την Ειρήνη και τη Μη Βία

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

179. «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία Όλων των Ζώων (Δίκτυο Τέχνης και Δράσης)»

Δίκτυο Τέχνης και Δράσης

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

226. Αλλάζω για το Κλίμα (Κ.Π.Ε. Βάμου)

ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΜΟΥ

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

170. «Zero Waste (Αντιγόνη-Κέντρο Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για το Ρατσισμό, την Οικολογία, την Ειρήνη και τη Μη Βία)»

ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Γ΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού, Α΄- Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

211. «Όχι Άλλο Πλαστικό στη Ζωή της Θάλασσας (ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ. - Ζωοφιλικές Ενημερώσεις Σχολείων, Ιδρυμάτων και Οργανισμών)»

Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

229. «1,2,3…..Ανακύκλωσε!: Πρόγραμμα για τη διαχείριση των απορριμμάτων»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

232. «Υποστήριξη Δράσεων Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων (Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός)»

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ-ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ έως ΣΤ’ Δημοτικού και Α΄ έως Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

239. «Το Παράπονο των Ζώων (Quality Net Foundation)»

QualityNet

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

250. «Η Ζωή Χωρίς Σκουπίδια με Μείωση, Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση (QualityNet)»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

251. «Δες τη Ζωή μέσα από τα Μάτια ενός Ακηδεμόνευτου Σκύλου (ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ)»

Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Ε' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

Φυσικό περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

278. «Την Ενέργειά μου Πίσω, Παρακαλώ! (QualityNet Foundation)»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

284. «Πράσινη Πόλη… Ωρα Μηδέν (Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων-Παν. Πειραιά)»

Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων - ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

353. «Βιωματικές Δραστηριότητες για τη Σχολική Κοινότητα, Υπαίθρια Εκπαίδευση στη Σχολική Αυλή (Greek and Green)»

Greek and Green

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Α’ - Γ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

429. «Κρύο – Ζεστό, μια Λύση Αναζητώ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)»

ΕΕΠΦ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α’ - ΣΤ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

509. «Νοιάσου για το Κλίμα (Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ και Γ΄ Αθήνας)»

Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ και Γ΄ Αθήνας

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε’ και  ΣΤ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



 

620. Οι μοναδικοί φίλοι μας τα ζώα Μαθαίνω να τα προστατεύω και να υιοθετώ υπεύθυνα

Υπουργείο Εσωτερικών, Ειδική Γραμματεία για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς

 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία




 

 

Α. Προγράμματα Επιμόρφωσης

 

Ε45. «Για αρχή, το έδαφος»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε46. «Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε47. «Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε48. «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε49. «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε50. «Dirty srories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω!»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε51. «17 Στόχοι - Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε52. «Φυσικός πολύ-οδηγός του τόπου μας»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε53. «Λίμνη Βιστωνίδα: Γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε54. «Ο σχολικός μας κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας »


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄, Δ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε55. «Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά απόβλητα»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε56. «Βιολογικά προϊόντα: Είναι καιρός να μπει τάξη στη διατροφή μας…»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε57. «Καταπολεμούμε τις ανισότητες μέσα από τη βιώσιμη ανάπτυξη»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε58. «Με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποκτώ οικολογική συνείδηση»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε59. «Θαλάσσια ρύπανση… με αφορά;»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε60. «Επισιτιστική κρίση»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε61. «Σχολικός κήπος»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

Ε62. «Ηθικά περιβαλλοντικά θέματα»


Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄, Β΄ Γυμνασίου.

Φροντίζω το Περιβάλλον
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

B. Προγράμματα Φορέων

126. «Η Λίμνη Πολυφύτου το 2030 – Συζητάμε για το Μέλλον της Λίμνης μας (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης [Κ.Π.Ε.] Βελβεντού - Σιάτιστας) »

Mαρία Μαυροπούλου - Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Π.Ε Βελβεντού-Σιάτιστας – Μαρία Κοντούλα – Εκπαιδευτικός ΠΕ04.05

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄και Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο:6 τρίωρα εργαστήρια


 

57_ΑΑ24_Α43. «Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο, ένα Θαλάσσιο Οικοσύστημα στην Καρδιά των Κυκλάδων (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»

WWF Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

59. «Υγιή Παιδιά, Υγιής Πλανήτης (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)»

WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ΄ Δημοτικού

Ζω καλύτερα - Ευ ζην
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


 

83. «Περιβάλλον, Άναψε Πράσινο στον Πλανήτη (Διεθνής Ένωση - International Association for e-Science-IAFES)»

Διεθνής Ένωση International Association for e-Science (IAFES)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

60. «Το Καλάθι του Πικ-νικ (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση WWF Ελλάς)κ»

WWF Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

113. «Το Μυστήριο της Μικρής Αρκούδας (Αρκτούρος)»

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

152. Φιλοζωϊκά και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια (Πανελλήνια Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία )

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

217. «Γνωρίζοντας την Κατοικία του Χθες, Σχεδιάζω την Κατοικία του Σήμερα (Κ.Π.Ε. Φιλίππων)»

ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

227. «Νερο… Εξερευνητές! (Quality Net Foundation)»

Quality Net Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

268. «Φυσιολάτρες εν Δράση (Quality Net Foundation)»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείο και Α' - Β' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

281. «Της Λίμνης το Νερό, της Θάλασσας το Αλάτι… της Λιμνοθάλασσας Παλάτι! (Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου)»

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομια



 

325. «Το Αειφόρο Σχολείο-Δείκτες Αειφόρου Σχολείου (Αειφόρουμ ΑΜΚΕ)»

Αειφόρουμ ΑΜΚΕ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α΄- Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

340. «Το Οικολογικό Αποτύπωμα της Διατροφής (Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Πεταλούδων Ρόδου)»

Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

365. «Νιρέττα η Καρέττα ( Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών)»

ΤMEDASSET/ Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

368. «Περιβαλλοντικά Project Βιώσιμης Ανάπτυξης EnvStories (Ομάδα ‘EnvStories’, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)»

Ομάδα EnvStories, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

388. «Η Βροχούλα που Έγινε Πλημμύρα. Το Βροχόμετρο! (Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Πεταλούδων Ρόδου)»

Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Πεταλούδων Ρόδου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

392. «MeteoEdu@Home: Μαθαίνω για τον Καιρό και το Κλίμα από το Σπίτι (Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών/meteo.gr)»

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών / METEO.GR

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

430. «Βιοποικιλότητα – H Έκφραση της Ποικιλίας της Ζωής (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης) »

ΕΕΠΦ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' και Α' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

447. «Μαθαίνω για την Κλιματική Αλλαγή Παίζοντας (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου)»

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

463. «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο (Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού)»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ' - ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

504. «Το Πλαστικό μου Αποτύπωμα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»

HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος 

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

505. «Παιδική HELMEPA - Η Φίλη μας η Θάλασσα (HELMEPA - Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)»

HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος 

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

556. «Πουφ Μεθάνιο (Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη)»

Ευρωκοινοβούλιο Μαρία Σπυράκη

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' - Δ' Δημοτικού

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

566. «Βιώσιμη Τροφή – Βιώσιμος Πλανήτης - Γίνε η Αρχή (Ορίζοντες)»

ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ 

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α' και Β' Δημοτικού

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

567. «Πρόγραμμα Παγκόσμιων Σχολείων (Δίκτυο των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση Λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης (U.N. Sustainable Development Solutions Network )»

Δίκτυο των Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση Λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης (U.N. Sustainable Development Solutions Network)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

109f. «Tα φυτά του τόπου μου»

Out of Eden Learn-inspired (Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Πειραιά - Ερευνητική Ομάδα CoSyLlab)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

613. «Οι σκύλοι έχουν δικαιώματα, συναισθήματα και φωνή!»

ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ.

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ΄ Δημοτικού.

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά



 

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top