ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν αναρτηθεί νέες ενδεικτικές Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης που υλοποιήθηκαν τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 και αναδείχθηκαν από τα ίδια τα σχολεία στις Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού καθώς και για την ανάπτυξη των διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας των σχολείων με άλλες σχολικές μονάδες, γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης.

Καλές Πρακτικές σχολικών μονάδων – Σχεδιασμός και υλοποίηση σχεδίων δράσης.

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις συμμετοχής στην ημερίδα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση - Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ» ολοκληρώθηκαν, καθώς συμπληρώθηκε ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/ουσών ο οποίος είχε προσδιοριστεί στα 1000 άτομα.

Αφού σας ευχαριστήσουμε θερμά για την ανταπόκρισή σας, καλούμε όσους και όσες επιθυμούν να παρακολουθήσουν την ημερίδα, να συνδεθούν στο κανάλι YouTube του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://www.youtube.com/@user-hh8cn3nn8g/streams), από όπου θα γίνεται απευθείας αναμετάδοση, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα να λάβουν οι συγκεκριμένοι/ες συμμετέχοντες/ουσες βεβαίωση παρακολούθησης.

Ακολουθεί το πρόγραμμα της Ημερίδας.

Πρόγραμμα Ημερίδας ΕΛΠεΙΔΑ

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε και τη σελίδα της Πράξης


Δελτίο τύπου σε pdf

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/07-11-2023 Πρακτικού της υπ’ αρ. πρωτ. 40969/25-07-2023, ΑΔΑ: ΨΖΦ4ΟΞΛΔ-ΨΔΑ (Πρ. 49/24–07–2023 του ΔΣ του ΙΕΠ) συσταθείσας Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).


Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 10-11-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 15-11-2023 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε εορταστική εκδήλωση στο Μορφωτικό Ινστιτούτο Γκαίτε στην Αθήνα (Goethe-Institut Athen) με αφορμή τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε το Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ με το Ινστιτούτο Γκαίτε για το πρόγραμμα κατάρτισης και επιμόρφωσης καθηγητών Γερμανικής “Deutsch Lehren Lernen (DLL)”.


Την εκδήλωση προλόγισαν η Δρ. Petra Kӧppel-Meyer, Διευθύντρια Γλωσσικού Τμήματος του Goethe-Institut Athen και των Ινστιτούτων Goethe της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, και η Καθηγήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ Δρ. Αικατερίνη Καρακάση, Πρόεδρος του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας.


Η κα Ηλιάνα Κικίδου, Υπεύθυνη του Τμήματος Εκπαιδευτικής Συνεργασίας του Goethe-Institut Athen, αναφέρθηκε εν συντομία στο πρόγραμμα DLL που έχει δημιουργηθεί από το Ινστιτούτο Γκαίτε, αφορά την κατάρτιση και επιμόρφωση καθηγητών Γερμανικής και έχει γνωρίσει διεθνή αναγνώριση και εξάπλωση από το 2012 που ξεκίνησε να προσφέρεται.


Η Καθηγήτρια του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ Δρ. Δάφνη Βηδενμάιερ αναφέρθηκε στην ένταξη του DLL στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος, στη διάρκεια του οποίου μεταπτυχιακοί φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με συντάκτες του εκπαιδευτικού υλικού του DLL.


Τέλος, απονεμήθηκαν τα μεταπτυχιακά διπλώματα στους μεταπτυχιακούς φοιτητές που ολοκλήρωσαν την εκπαίδευσή τους στο DLL.


Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μέλη ΔΕΠ και ΕΕΠ, Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και καθηγητές/-ήτριες Γερμανικής Γλώσσας, καθώς και εκπρόσωποι εκδοτικών οίκων διδακτικών βιβλίων Γερμανικών στην Ελλάδα.


Τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κ. Σπυρίδωνα Δουκάκη εκπροσώπησε στην εκδήλωση η Σύμβουλος Β’ Γερμανικής Γλώσσας του ΙΕΠ κα Ελένη Φράγκου, στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ ΙΕΠ και Ινστιτούτου Γκαίτε

 

Σας προσκαλούμε στη διαδικτυακή ημερίδα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση - Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ» την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 16:00.

Στην ημερίδα θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και συζήτηση για την Πράξη: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» η οποία εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο). Επιπλέον θα παρουσιαστεί το εκπαιδευτικό λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ και θα συζητηθούν τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του.

Στην ημερίδα μπορούν να συμμετάσχουν στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι συμμετέχοντες/ουσες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στον ακόλουθο σύνδεσμο  ( https://iep.edu.gr/tpenipia/ ) 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Πράξης.

Δελτίο τύπου σε μορφή pdf

 

ICILS 2023
International Computer and Information Literacy Study 2023

 

Έρευνα για τη γνώση, τη διαχείριση και τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT στο σχολείο.

 

Στο διάστημα από 7 έως 20 Νοεμβρίου διεξάγεται στη χώρα μας έρευνα μέσω ερωτηματολογίου για τους διευθυντές και διευθύντριες 186 σχολείων, με θέμα τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT. Υπεύθυνος φορέας υλοποίησης της έρευνας εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Την ευθύνη της έρευνας έχει η International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).

Η παραπάνω έρεicilsυνα αποτελεί συμπληρωματική έρευνα της διεθνούς κύριας έρευνας International Computer and Information Literacy Study (ICILS) που συμμετείχε για πρώτη φορά η χώρα μας το προηγούμενο σχολικό  έτος. Η κύρια έρευνα διερευνά, σε διεθνές επίπεδο, τις διαφορές των μαθητών και μαθητριών 13-14 ετών (Β΄ Γυμνασίου) σε σχέση με τον εγγραμματισμό (γραμματισμό) τους στην πληροφορική και τις ψηφιακές τεχνολογίες. Βασικό ερώτημα της έρευνας είναι:

Πόσο καλά είναι προετοιμασμένοι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας για σπουδές, εργασία και ζωή σε έναν νέο ψηφιακό κόσμο;

Η πιλοτική έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2022 σε 38 σχολεία όλης της χώρας και η κύρια έρευνα, τον Απρίλιο-Μάιο του 2023, σε 186 σχολεία. Την τρέχουσα περίοδο γίνεται η επεξεργασία και ο έλεγχος των δεδομένων από την ΙΕΑ σε συνεργασία με τους εθνικούς φορείς και η Έκθεση των αποτελεσμάτων αναμένεται να δημοσιευθεί το 2024.

Στην έρευνα συμμετέχουν επίσης οι εξής χώρες: Αυστρία, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο (Φλαμανδική Κοινότητα), Κινεζική Ταϊπέι, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Καζακστάν, Κόσοβο, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ομάν, Πορτογαλία, Δημοκρατία της Κορέα, Ρουμανία, Ρωσική Ομοσπονδία, Σερβία, Σλοβακική Δημοκρατία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Ουρουγουάη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ.


Δελτίο τύπου σε pdf

 

 Εικόνα1

 

 Εικόνα2

 

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ολοκλήρωση Ενημερωτικής Ημερίδας (Awareness raising Multiplier Event)

 

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η ενημερωτική ημερίδα (Awareness raising Multiplier Event) που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο του έργου «The reinforcement of Physical Education Teachers' Intercultural Competences» (PETIC) (Agreement nº 2021-1-EL01-KA220-SCH-000032749), για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS+. Πρόκειται για τριετές Έργο (διάρκειας: από 28-02-2022 έως 27-02-2025), το οποίο έχει ως Συντονιστή το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και υλοποιείται σε έξι ευρωπαϊκές χώρες.
Η ενημερωτική ημερίδα υλοποιήθηκε με στόχο τη διάχυση γνώσης στον τομέα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της φυσικής αγωγής μέσω βέλτιστων πρακτικών και τη διάχυση πνευματικών προϊόντων με σκοπό τη μετέπειτα χρήση τους. Η ενημερωτική ημερίδα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 23/10/2023 από τις 15:00 έως τις 19:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε στην Αθήνα.
Η διοργάνωση και ο συντονισμός της ενημερωτικής ημερίδας (4 ωρών) έγινε από τα μέλη της ομάδας έργου στο ΙΕΠ κ. Αναστασία Παυλίδου, κ. Μερόπη Πανταζίδου με υπεύθυνη τη Σύμβουλο Β’ κ. Χριστίνα Κλημεντιώτη. Στην ημερίδα συμμετείχαν δύο μέλη της ομάδας έργου από το ΑΠΘ (Συντονιστής), ο καθηγητής κ. Τζέτζης Γεώργιος, Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών και Αναψυχής του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και η κ. Νικοπούλου Μαρία, Εργαστηριακό και Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ), Τομέας Ανθρώπινης Απόδοσης του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, καθώς και ένα μέλος της ομάδας έργου από τον εκπαιδευτικό οργανισμό «Ορίζοντες» (Εταίρος) η κ. Γκορτσίλα Ευγενία, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), Τομέας Αθλοπαιδιών του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στο ΕΚΠΑ.
Οι συμμετέχοντες/-ουσες διερεύνησαν έννοιες της διαπολιτισμικής ικανότητας και τρόπους για την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Μέσω της ανταλλαγής εμπειριών και καλών πρακτικών και μέσα από το πρίσμα των διαφορετικών πολιτισμικών προοπτικών που παρουσιάστηκαν από τους φορείς, προωθήθηκαν καινοτόμες δράσεις, χωρίς αποκλεισμούς, ως προς την υποστήριξη των εθνικών μεταρρυθμίσεων και την προώθηση της κοινωνικής ένταξης στο σχολείο.

Δελτίο τύπου σε pdf

 

 petic1  Petic2

 

 

 

Εικόνα3

 

 Εικόνα1                                                           Εικόνα2

 

                                                                             ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ                                                                                      

 

Σας ενημερώνουμε ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων/-ουσών εκπαιδευτικών εκατό (100), που δύνανται να λάβουν μέρος στη Δράση επαγγελματικής κατάρτισης, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED), έχει συμπληρωθεί και η πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) δεν είναι δυνατόν να δεχθεί άλλες αιτήσεις.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) συμμετέχει ως Εταίρος στο Ευρωπαϊκό Έργο. Κύριος διαχειριστής της πλατφόρμας είναι η Oxfam, που έχει την ευθύνη για το τεχνικό μέρος, ενώ την παιδαγωγική ευθύνη έχει το Jyvaskyla University της Φινλανδίας. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ως εταίρος έχει αναλάβει, στο πλαίσιο του εν λόγω έργου, τη διάχυση της Δράσης επαγγελματικής κατάρτισης και δεν είναι σε θέση να παρέχει δυνατότητα συμμετοχής σε μεγαλύτερο αριθμό εκπαιδευτικών.

Το ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στη Δράση επαγγελματικής κατάρτισης υπήρξε εξαιρετικά μεγάλο και θα διερευνηθούν τρόποι με τους εταίρους, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής στη Δράση επαγγελματικής κατάρτισης σε όλους/-ες τους/τις ενδιαφερόμενους/-ες εκπαιδευτικούς.

 

Αρχείο ενημέρωσης  σε pdf

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με Συντονιστή εταίρο την ACTIONAID HELLAS και συμμετέχουσες άλλες 3 ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ουγγαρία και Φινλανδία) υλοποιεί το ευρωπαϊκό έργο Erasmus+ με τίτλο «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED, Agreement n° 2021-1-EL01-KA220-000032804). Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παραδείγματος που θα αναδεικνύει τη συσχέτιση της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (Social and Emotional Education – SEE) με τις Τέχνες, αφενός μέσω διαθεματικής προσέγγισης και αφετέρου μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Η δράση επαγγελματικής κατάρτισης απευθύνεται σε μαθητές/τριες (ηλικίας 11 – 15 ετών) και καθηγητές/τριες Γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα στοχεύει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του 21ου αιώνα από πλευράς μαθητών/τριών, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων τους, με σκοπό την παραγωγή παιδαγωγικής μεθοδολογίας και εκπαιδευτικών μεθόδων με ενσωμάτωση καλών πρακτικών των Τεχνών στη γενικότερη φιλοσοφία της Εκπαίδευσης "Μαθαίνοντας από την Πράξη" (Learning by doing).

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως εταίρος έχει αναλάβει στο πλαίσιο του εν λόγω έργου τη διάδοση της διαδικτυακής επαγγελματικής κατάρτισης (dissemination of the educational opportunity to schools and educators of its network), η οποία έχει ως στόχο τη προσέγγιση των σχολείων και των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία τη συμμετοχή τους στη διαδικτυακή εκπαίδευση). Στόχος της δράσης της επαγγελματικής κατάρτισης είναι να αναπτύξει ένα ανοιχτό διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την παροχή σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές/τρεις των δευτεροβάθμιων σχολείων ανοικτών εκπαιδευτικών πηγών και παιδαγωγικών μεθόδων για το σχεδιασμό και την παροχή προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (SEE), ενσωματώνοντας πρακτικές βασισμένες στις τέχνες σε όλες τις διδακτικές ύλες, συνδέοντας τις με εξωσχολικές δραστηριότητες για την κοινότητα.

 Στο πλαίσιο του έργου θα υλοποιηθεί Δράση επαγγελματικής κατάρτισης με τίτλο «Open online SEE training Course» που θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Moodle και θα είναι ασύγχρονη (self-paced, διαδικτυακό σεμινάριο ασύγχρονης εκπαίδευσης).

  1. Διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου
    Η Δράση επαγγελματικής κατάρτισης θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Moodle και θα είναι ασύγχρονη (self-paced) συνολικής διάρκειας 25 ωρών.
    Η ημερομηνία έναρξης είναι η 10η Νοεμβρίου 2023 και η ημερομηνία λήξης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2023.
  1. Κριτήρια Επιλογής
  • Η πρόσκληση στη δράση επαγγελματικής κατάρτισης απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που διδάσκουν το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024 στις αντίστοιχες σχολικές βαθμίδες και μονάδες.
  • Η επιλογή θα πραγματοποιηθεί με βάση τη σειρά δήλωσης συμμετοχής.
  1. Διαδικασία Υποβολής Δήλωσης Συμμετοχής
    Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
    Η δήλωση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσης πρόσκλησης. Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις που θα υποβληθούν με άλλο τρόπο στο Ι.Ε.Π. Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις που θα υποβληθούν με άλλον τρόπο στο ΙΕΠ πέραν της υποβολής μέσω του μητρώου του ΙΕΠ.
  1. Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής:
    Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Παρασκευή 3/11/2023 και ώρα 17:00 έως Τετάρτη 8/11/2023 και ώρα 16:00. Η παρούσα πρόσκληση αποστέλλεται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού από το ΙΕΠ για προώθηση στις σχολικές μονάδες και δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Επιπρόσθετα αποστέλλεται, με ευθύνη του γραφείου τύπου του ΙΕΠ σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.

 

Δείτε την Πρόσκληση εδώ

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 25/19-10-2023 και 27/25-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το Πρακτικό 6/05-10-2023 της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ» του Ι.Ε.Π. για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσληση]

 

Σελίδα 20 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top