ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1322)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

Αθήνα, 27/05/2025

Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, παρατείνεται έως και την 10η Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59 η προθεσμία υποβολής της ψηφιακής μορφής των διδακτικών βιβλίων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, του Γυμνασίου και της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου, στα μορφότυπα: α) EPUB 3 και β) Interactive PDF.

Η παράταση αφορά τα διδακτικά βιβλία:

α) των οποίων η διαδικασία αξιολόγησης βρισκόταν σε εξέλιξη, και

β) για τα οποία είχαν αποσταλεί διορθώσεις προς τους δικαιούχους συγγραφείς έως και την 27η Νοεμβρίου 2024, ημερομηνία ψήφισης του ν. 5160/2024 (Α΄ 195).

Η απόφαση εκδόθηκε κατόπιν εισηγήσεων των Διοικητικών Συμβουλίων του ΙΕΠ και του ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», με γνώμονα την ανάγκη χορήγησης εύλογης παράτασης για την ολοκλήρωση της υποβολής της ψηφιακής μορφής των διδακτικών βιβλίων.

Βασική μέριμνα του ΙΕΠ παραμένει η διασφάλιση της ποιότητας και της πληρότητας των νέων διδακτικών πακέτων.

Υπουργική Απόφαση

Δελτίο τύπου

visual id ESPA

 

 

Αθήνα, 26/05/2025

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαΐου 2025, στη Λάρισα, η εναρκτήρια συνάντηση (Kick-off Meeting) του νέου ευρωπαϊκού έργου EMPOWER – Enhancing Mentorship and Professional Opportunities for Women through Education and Role-modeling in ICT, στο οποίο το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως εταίρος.

Το έργο EMPOWER, ενταγμένο στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (Project Number: 101195957 – EMPOWER – ERASMUS-EDU-2024-POL-EXP), στοχεύει στην προώθηση της ισότητας των φύλων και στην ενδυνάμωση των γυναικών στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Μέσα από καινοτόμες δράσεις καθοδήγησης, επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και προβολής πρότυπων γυναικείων ρόλων, το έργο φιλοδοξεί να εμπνεύσει και να ενισχύσει τη συμμετοχή των κοριτσιών σε σπουδές και επαγγέλματα STEM/ICT.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, εκπρόσωποι από τους 11 εταίρους της κοινοπραξίας από 6 ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία, Γαλλία, Ισλανδία και Βουλγαρία) είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες, να καθορίσουν κοινούς στόχους και να διαμορφώσουν τα επόμενα βήματα του έργου. Συζητήθηκαν αναλυτικά τα πακέτα εργασίας, τα χρονοδιαγράμματα, τα εργαλεία διαχείρισης και ποιότητας, καθώς και η στρατηγική επικοινωνίας και διάχυσης των αποτελεσμάτων.

Το ΙΕΠ, αξιοποιώντας την επιστημονική του εμπειρία και το θεσμικό του ρόλο, θα αναλάβει ενεργό ρόλο στην πιλοτική εφαρμογή των δράσεων σε σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2026-2027, καθώς και στη διοργάνωση του διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου του έργου, τον Μάρτιο του 2028.

Οι φορείς της κοινοπραξίας του έργου EMPOWER:

  1. IED – Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (Συντονιστής) – Ελλάδα
  2. GrantXpert Consulting – Κύπρος
  3. UOL – CIIM Innovations / Πανεπιστήμιο Λεμεσού – Κύπρος
  4. COSVITEC Società Consortile – Ιταλία
  5. Provincia di Salerno – Ιταλία
  6. Infinitivity Design Labs (IDL) – Γαλλία
  7. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) – Ελλάδα
  8. Center for the Study of Democracy (CSD) – Βουλγαρία
  9. University of Iceland (UOI) – Ισλανδία
  10. Πανεπιστήμιο Κρήτης (UOC) – Ελλάδα
  11. Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (MOECSY) – Κύπρος

Η εναρκτήρια αυτή συνάντηση θέτει τις βάσεις για μια δυναμική και ουσιαστική συνεργασία, με κοινό όραμα την προώθηση της ισότητας και της γυναικείας παρουσίας στον τομέα των ΤΠΕ.

Ανακοίνωση

empower1   empower2

 

 

 

 

 

Αθήνα, 26-05-2025

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «VR4EMPATHY - Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools» (Grant Agreement nº 101132844-VR4EMPATHY)» διοργανώνει το 3d Co-Design Session of Scripts με σκοπό τον συν-σχεδιασμό σεναρίου Video Εικονικής Πραγματικότητας στη θεματική ενότητα “Digital Literacy and Online Safety”
Το 3d Co-Design Session of Scripts απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής, που υπηρετούν σε Γενικά Λύκεια (δημόσια και ιδιωτικά) κατά το τρέχον σχολικό έτος.

Στόχος του 3d Co-design Session of Scripts είναι ο διά ζώσης συνεργατικός σχεδιασμός δύο διαφορετικών σεναρίων για Video Εικονικής Πραγματικότητας, βασισμένων σε Σχέδιο Μαθήματος για τη διδασκαλία της θεματικής ενότητας “Digital Literαcy and Online Safety”.

Ημερομηνία διεξαγωγής του 3d Co-Design Session of Scripts:

Τρίτη 24 Ιουνίου 2025, ώρα 14:00 – 18:00

Το 3d Co-Design Session of Scripts θα διεξαχθεί διά ζώσης στην έδρα του ΙΕΠ (Αναστ. Τσόχα 36, 11521, Αθήνα)

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής:
Η υποβολή αιτήσεων θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/, ο οποίος θα παραμείνει ανοιχτός από τις 26-05-2025 και ώρα 09:00 έως τις 30-05-2025 και ώρα 24:00.

Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες κείμενο της σχετικής Πρόσκλησης, δείτε εδώ.

Δελτίο τύπου

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η οποία παρατάθηκε έως και την Πέμπτη 15-05-2025 και ώρα 15:00, βάσει της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6547/05-05-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΓΑΟΞΛΔ-ΓΞΧ) Απόφασης του Δ.Σ. του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ότι οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 22-05-2025, την Παρασκευή 23-05-2025 και την Τρίτη 27-05-2025, σύμφωνα με το ακόλουθο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).

Οι συνεντεύξεις θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, Αμπελόκηποι), στον 4ο όροφο, αίθουσα 404, και διαδικτυακά για τους υποψήφιους/ες οι οποίοι/ες υπηρετούν εκτός Αττικής.

   

  ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ

 Πέμπτη  22-05-2025

 Α/Α

 ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ

 ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

 1.

 6713/10-05-2025

 15:30

 2.

 6808/14-05-2025

 15:45

 3.

 6723/12-05-2025

 16:00

 4.

 6130/25-04-2025

 16:15

 5.

 6839/14-05-2025

 16:30

 6.

 6194/28-04-2025

 16:45

 7.

 6844/14-05-2025

 17:00

 8.

 6602/06-05-2025

 17:15

 Παρασκευή  23-05-2025

 Α/Α

 ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ

 ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

 9.

 6836/14-05-2025

 15:30

 10.

 6829/14-05-2025

 15:45

 11.

 6792/14-05-2025

 16:00

 12.

 6489/01-05-2025

 16:15

 13.

 6567/05-05-2025

 16:30

 14.

 6853/15-05-2025

 16:45

 15.

 6929/15-05-2025

 17:00

 

 Τρίτη   27-05-2025

 Α/Α

 ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ

 ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

 16.

 6541/05-05-2025

 14:30

 17.

 6562/05-05-2025

 14:45

 18.

 6887/15-05-2025

 15:00

 19.

 6838/14-05-2025

 15:15

 20.

 6611/06-05-2025

 15:30

 21. 

 6878/15-05-2025

 15:45

 22. 

 6559/05-05-2025

 16:00

 23.

 6598/06-05-2025

 16:15

 24.

 6570/05-05-2025

 16:30

 25.

 6872/15-05-2025

 16:45

 

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα οριζόμενα στις Ενότητες 2 και 4 της ως άνω αναφερόμενης Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2).

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ

A/A

 ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ   ΑΙΤΗΣΗΣ

 ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 1.

 6938/15-05-2025

 ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 2.

 6942/15-05-2025

 ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 

   

Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης.

Στοιχεία επικοινωνίας Γραμματείας Επιτροπής Αξιολόγησης

1. Στέλλα Ζαχαροπούλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 157

2. Μαρία Χατζηαποστόλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 101

 

Αθήνα, 19/05/2025

Δελτίο Τύπου
Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση

Διοργάνωση: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής & ΚΜΟΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου AELIA – Applying a multi-stakeholder and whole-institutional approach to education for sustainability (Project: 101087425 — ERASMUS-EDU-2022-PI-FORWARD-LOT1), διοργανώνει δύο διαδικτυακά επιμορφωτικά σεμινάρια με τίτλο:

«Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Η αειφόρος ανάπτυξη από τη θεωρία στην πράξη».

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημόσιας και ιδιωτικής, οι οποίοι υπηρετούν σε σχολικές μονάδες κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Η θεματική των σεμιναρίων επικεντρώνεται στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών με πρακτικά εργαλεία και προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της βιώσιμης ανάπτυξης στο εκπαιδευτικό έργο, καθώς και την υλοποίηση μικρής κλίμακας παρεμβάσεων στις σχολικές κοινότητες. Η δράση αποσκοπεί στην ενδυνάμωση του ρόλου των εκπαιδευτικών ως παραγόντων αλλαγής προς μια πιο βιώσιμη και περιβαλλοντικά υπεύθυνη κοινωνία.

Ημερομηνίες διεξαγωγής των online σεμιναρίων:

Δευτέρα 26 Μαΐου 2025, ώρα 17:00 – 19:00
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025, ώρα 17:00 – 19:00

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ), που είναι και ο συντονιστής του έργου AELIA.

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας:
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/

Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή από Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 και ώρα 15:00 έως Πέμπτη 22 Μαΐου 2025 και ώρα 15:00.

Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες κείμενο της σχετικής Πρόσκλησης, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα εδώ

 

 

aelia

 

Αθήνα, 19/05/2025

Δελτίο Τύπου
Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση της Διεθνούς Έρευνας TALIS+ στη χώρα μας με συμμετοχή που αγγίζει το 97%

 Ολοκληρώθηκε η πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Έρευνα TALIS+ (Teaching and Learning International Survey), η οποία αποτυπώνει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.

Η πιλοτική φάση της έρευνας πραγματοποιήθηκε από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2025 σε 32 Γυμνάσια της χώρας, βάσει τυχαίας δειγματοληψίας, με τη συμμετοχή 669 εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και ποσοστό ανταπόκρισης 96,9%.

Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές/τριες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και κατέθεσαν τις απόψεις τους σε κρίσιμα ζητήματα της σχολικής καθημερινότητας. Η συμβολή τους είναι καθοριστική για τη βελτίωση των εργαλείων της κύριας έρευνας, η οποία θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2026 με νέο δείγμα σχολείων.

Τα αποτελέσματα της TALIS+ αξιοποιούνται διεθνώς για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στα σχολεία της Ελλάδας δίνει μια πολύτιμη ευκαιρία για να ακουστεί η φωνή τους σε διεθνές επίπεδο και να συμβάλουν με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους στη βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Εθνικός Φορέας υλοποίησης της έρευνας στη χώρα μας είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ: https://iep.edu.gr/talis/

 

Δελτίο τύπου

 

 19 05 2025 LOGO square  19_05_2025_talis.png

 

 

 

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου


Έργο του αναδόχου είναι ο εμπλουτισμός και η ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, καθώς και η εκπόνηση Οδηγών για τον/την Εκπαιδευτικό, για τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου, ήτοι για τα μαθήματα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Παραδοτέα του Αναδόχου είναι τα ακόλουθα, όπως φαίνεται στον πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π.1

Συγκρότηση πινάκων ΠΜΑ

Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης

Π.2

Σύνταξη βασικού κειμένου ΠΣ

Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π.1

Π.3

Σύνταξη Οδηγών Εκπαιδευτικού

Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π.2

 
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/10/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 30/09/2025.


Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

 
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 28/05/2025 και ώρα 15.00

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

 

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής στοιχείων στα μέρη Β. Υλοποίηση της Δράσης και Γ. Αποτίμηση της Δράσης

Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα μέρη Β΄ και Γ΄ της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ θα είναι ενεργά για την υποβολή της Υλοποίησης και Αποτίμησης των Δράσεων έως την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας στοιχείων έχει ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας Δράσης με τους προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ. Η συμπλήρωση των πεδίων διασφαλίζει την ολοκληρωμένη αποτύπωση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και συμβάλλει ουσιαστικά στη συνέχεια της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης. Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis.

Έγγραφο ΥΠΑΙΘΑ

 

2025 05 14 εικόνα

 

 

Αθήνα, 14/05/2025


Ανακοίνωση

Ανάπτυξη ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη, προχωρά την ανάπτυξη του νέου, σύγχρονου και ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στη σχολική εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο αυτό:

  • Ενισχύεται η διδασκαλία της Αγγλικής στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού, με τη δημιουργία σαφών Προσδοκώμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (ΠΜΑ), βασισμένων σε σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, με έμφαση στη βιωματική μάθηση, τον κοινωνικό γραμματισμό και την πολυγλωσσική ευαισθητοποίηση. Τα ΠΜΑ θα αναπτυχθούν από στελέχη του ΙΕΠ.
  • Προχωράμε σε πρόσκληση προς το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), ώστε να αναλάβει:
    • την επικαιροποίηση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (Γ΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου), με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR 2020), τα νέα Προγράμματα  Σπουδών (2023) και το Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου καθώς και
    • την εκπόνηση νέων Οδηγών Εκπαιδευτικού για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά, με στόχο την υποστήριξη της διδακτικής πράξης και την ενίσχυση των επικοινωνιακών, ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών.

Το νέο αυτό πλαίσιο σηματοδοτεί την ποιοτική αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, με συνέπεια, συνέχεια και επιστημονική τεκμηρίωση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

 Ανακοίνωση

 

 

 

 

 

Σελίδα 2 από 95

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top