ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου στον χώρο του θεάτρου του 2ου Προτύπου ΓΕΛ Αθήνας η 4η Τελική ενημερωτική ημερίδα (4th Multiplier Event) που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ με τίτλο «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED, Agreement n° 2021-1-EL01-KA220-000032804). Συντονιστής εταίρος τoυ έργου είναι η ACTIONAID HELLAS και συμμετέχουσες άλλες 3 ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ουγγαρία και Φινλανδία).
Η ενημερωτική ημερίδα πραγματοποιήθηκε με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου με παρουσίαση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων από τα συμμετέχοντα σχολεία, που υλοποιήθηκαν αξιοποιώντας την εργαλειοθήκη της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Νοημοσύνης που αναπτύχτηκε στο πλαίσιο του έργου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης, συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης, με σκοπό την οριστικοποίηση των συστάσεων πολιτικής που συζητήθηκαν σε εθνικό επίπεδο αποσκοπώντας στη χάραξη κοινής Ευρωπαϊκής πρακτικής, αναφορικά με την ένταξη της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης διαμέσου των Τεχνών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο).
Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παραδείγματος που θα αναδεικνύει τη συσχέτιση της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (Social and Emotional Education – SEE) με τις Τέχνες, αφενός μέσω διαθεματικής προσέγγισης και αφετέρου μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
Η διοργάνωση της ημερίδας έγινε από την ομάδα έργου του ΙΕΠ, την υπεύθυνη του έργου κ. Χαραλαμπίδου Παυλίνα, Σύμβουλο Β’ του ΙΕΠ και την κ. Ιατράκη Μαρία, αποσπασμένη εκπαιδευτικό στο ΙΕΠ.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση καλλιτεχνικών δρώμενων από μαθητές/τριες των ελληνικών σχολείων που συμμετείχαν στο έργο, το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αθηνών και το Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Το ΙΕΠ απευθύνει ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους και όλες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες.
Δελτίο τύπου (pdf)
Δελτίο Τύπου
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
για Ένταξη στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων
Καλούμε εν ενεργεία και αφυπηρετήσαντα μέλη Δ.Ε.Π., εν ενεργεία και συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, επιστήμονες αυξημένων προσόντων, τεχνικούς και επικουρικούς εμπειρογνώμονες να υποβάλουν αίτηση για την ένταξή τους στο Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων με σκοπό τη συγκρότηση των επιστημονικών επιτροπών και του ορισμού των εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγησή τους.
Σε συνέχεια της πρόσκλησης συγγραφής διδακτικών βιβλίων, δημιουργείται Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων, με σκοπό τη συγκρότηση επιστημονικών επιτροπών και ορισμού εμπειρογνωμόνων για την αξιολόγηση διδακτικών βιβλίων. Το αντικείμενο εργασιών των μελών των επιστημονικών επιτροπών αξιολόγησης διδακτικών βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων των επικουρικών εμπειρογνωμόνων, είναι η αξιολόγηση των υποβληθέντων βιβλίων με βάση τις γενικές προδιαγραφές, τις τεχνικές προδιαγραφές και χαρακτηριστικά και τα κριτήρια αξιολόγησης ποιότητας.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη https://bookreview.iep.edu.gr/home από 21/06/2024 και ώρα 13:00 έως 04/07/2024 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην Πρόσκληση.
Επισημαίνεται ότι τα μέλη των επιστημονικών επιτροπών συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών και επικουρικών εμπειρογνωμόνων πρέπει να μην σχετίζονται με τη συγγραφική διαδικασία των βιβλίων που είναι υποψήφια για ένταξη.
Με την πρόσκληση υποστηρίζεται η Πράξη «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 6010165 που υλοποιείται στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή».
Δείτε την πρόσκληση ΕΔΩ
Ιστοθέση Μητρώου Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/14-06-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 21-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 26-06-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 9/06-06-2024 και 10/12-06-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε σε συνέχεια των υπ’ αρ. 6/19-04-2024, 7/23-04-2024, 8/24-04-2024, 9/25-04-2024, 10/26-04-2024, 11/29-04-2024, 12/30-04-2024 και 13/24-05-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία -Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού -Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση –NextGeneration EU.
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με μία ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων στοχεύουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών. Η σημερινή ανακοίνωση από τον ΟΟΣΑ των αποτελεσμάτων για τις επιδόσεις των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα του Διεθνούς Προγράμματος PISA για το 2022 (Programme for International Student Assessment – PISA 2022) για το πρόσθετο και καινοτόμο πεδίο «Δημιουργική Σκέψη» (innovative domain “Creative Thinking”), δείχνει τον δρόμο για τις αλλαγές που θα υιοθετηθούν από το προσεχές σχολικό έτος. Τα αποτελέσματα αποτελούν μέρος της έρευνας PISA 2022 και έρχονται σε συνέχεια των αντίστοιχων ανακοινώσεων που προηγήθηκαν για τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Κατανόηση Κειμένου.
Περισσότερα εδώ
Αθήνα, 14/06/2024
Δελτίο Τύπου
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο «SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024)
που θα πραγματοποιηθεί στο Πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου
“SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”
με τη συνεργασία της Ελληνογερμανικής Αγωγής
Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024).
Οι τρεις ακόλουθες αιτήσεις υποβολής εργασιών με θέμα τη βιώσιμη πολιτειότητα (sustainable citizenship) επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν δωρεάν (κάλυψη εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής) στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024):
Αξιολογική σειρά | Αρ. πρωτ. αίτησης |
1 | 4541-02/06/2024 |
2 | 4363-28/05/2024 |
3 | 4445-31/05/2024 |
Βασικές επισημάνσεις:
- Η συμμετοχή είναι ατομική.
- Οι εργασίες του SYNAPSES International Course 2024 (https://synapses-academies.eu/synapses-summer-school) θα γίνουν αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα.
Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο https://synapses-academies.eu/
Δελτίο τύπου (σε pdf)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/10-06-2024 Πρακτικών της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. ΙΙ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024, 02/10-06-2024 και 03/12-06-2024 Πρακτικών της 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/04-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/03-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές κατηγ. Ι» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.
More...
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/04-06-2024 και 02/11-06-2024 Πρακτικών της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 19-06-2024 και ώρα 15:00.
Στο πλαίσιο υποστήριξης της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί δύο νέοι Οδηγοί (ένας για το νηπιαγωγείο και ένας για το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο) με ενδεικτικά ερωτήματα αποτίμησης των αξόνων του εκπαιδευτικού έργου. Επισημαίνεται πως τα ερωτήματα είναι ενδεικτικά. Περισσότερα στο https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis
Παράταση έως την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 ανακοίνωσε το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για τις αιτήσεις αποσπάσεων στο πλαίσιο των αναγκών του Ψηφιακού Σχολείου, μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024 - 2025.
Για τις ανάγκες του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, 88 εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης των απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και είκοσι οκτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.) θα αποσπαστούν στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση θα ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, θα διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, θα προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και θα διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.
Μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας και να υποβάλλετε τα δικαιολογητικά σας έως τις 25/06/2024 ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην αρχική πρόσκληση: https://tinyurl.com/4tmudav6
Το έγγραφο της παράτασης μπορείτε να το δείτε εδώ
Δελτίο Τύπου - Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και το Ίδρυμα Ωνάση σας προσκαλούν στη 2η επιμορφωτική Ημερίδα «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι» που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024 από τις 17:00 ως τις 19:00. Αυτή τη φορά αναλύουμε τα δεδομένα από τη διεθνή εμπειρία και συζητάμε τις μετασχηματιστικές προοπτικές που μπορεί να επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ελληνικό σχολείο.
Στην Ημερίδα συμμετέχουν οι διακεκριμένοι Έλληνες Ακαδημαϊκοί:
•Λίλιαν Μήτρου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Αιγαίου (https://www.linkedin.com/in/lilian-mitrou-a7898b2a/)
•Δημήτριος Σάμψων, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς (https://www.linkedin.com/in/desampson/)
•Κλειώ Σγουροπούλου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (https://www.linkedin.com/in/cleo-sgouropoulou-51683525/)
•Τιμολέων Σελλής, Επιστημονικός Διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου Αρχιμήδης, Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη (https://www.linkedin.com/in/timos-sellis-6b985657/)
Συντονίστρια: Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)
Χαιρετισμό στην ημερίδα θα απευθύνει ο κος Ευάγγελος Καρκαλέτσης, Διευθυντής του Ινστιτούτου Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Υψηλού Επιπέδου για την Τεχνητή Νοημοσύνη (https://www.linkedin.com/in/vangelis-karkaletsis-5450461a/)
Για όσους/ες δεν μπόρεσαν να εγγραφούν για την παρακολούθηση των Ημερίδων μέσω του συστήματος του Ι.Ε.Π., προσφέρουμε σε ζωντανή ροή την ημερίδα μέσω του καναλιού YouTube, χωρίς να απαιτείται εγγραφή στο σύνδεσμο: https://youtube.com/live/BCSKcmRMWZw
H ολοκλήρωση της δεύτερης διαδικτυακής ημερίδας αποτελεί την απαρχή για το Διήμερο Φεστιβάλ στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 & 5 Ιουλίου 2024. Το περιεχόμενο των δράσεων του Φεστιβάλ έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς και περιλαμβάνουν ένα δυναμικό συνδυασμό συζητήσεων, τοποθετήσεων, παρουσιάσεων, εργαστηρίων και εκθέσεων που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση.
Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Σας προτρέπουμε να συμμετάσχετε στις επιμορφωτικές δράσεις. Η συμμετοχή σας είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Μαζί για την εκπαίδευση για να συνεχίσουμε να ενισχύουμε και να υποστηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας! Μείνετε συντονισμένοι και σας περιμένουμε στο κανάλι του YouTube!