ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1062)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «ΠΕ4: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο του Υποέργου 1, της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483»

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, oι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι Υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, οι οποίες περιλαμβάνουν την εκτύπωση και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία, τη συλλογή τους από τα σχολεία και την παράδοσή τους στο Ι.Ε.Π. και τη σάρωση των απαντητικών δελτίων σε χώρο του Ι.Ε.Π. Επιπλέον, θα υπάρξει ανάγκη για τεχνική υποστήριξη (helpdesk) από υπαλλήλους του αναδόχου καθόλη τη διάρκεια των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

  • Εκτύπωση 15.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
      • 4χρωμη εκτύπωση δύο όψεων
      •  Διάσταση χαρτιού Α4 (21x29.7 ακριβώς)
      • Βάρος χαρτιού 140 gsm τύπου "Γραφής" (FSC)
  • Διαμοιρασμός σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Διανομή και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία και παράδοση αυτών στο Ι.Ε.Π.
  • Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής των αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων (μέσω οn-line πλατφόρμας στην οποία καλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν ότι έγινε παραλαβή, αποστολή και ο ανάδοχος να επικυρώσει την παραλαβή)
  • Tεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική και μέσω ticketing system) από τουλάχιστον 3 άτομα για διάστημα 20 εργάσιμων ημερών είτε εντός του χώρου του ΙΕΠ είτε στην έδρα του Αναδόχου
  • Σάρωση των απαντητικών δελτίων (περίπου 12.000) από εργαζόμενους του αναδόχου στο χώρο και με τον εξοπλισμό του ΙΕΠ σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο της Πράξης. Η διαθεσιμότητα των εργαζομένων στον χώρο του ΙΕΠ είναι απαραίτητη για τουλάχιστον 15 και έως 20 εργάσιμες ημέρες)
  • Παράδοση βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων:
      • Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου μοναδικό κωδικό ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
      • Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
      • Αρχεία εικόνας (τύπου jpg – ανάλυσης 300dpi - ) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (2 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου π.χ. xxxxxxxxx-G και xxxxxxxxx-Μ για γλώσσα και μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου).

Παραδοτέα ΠΕ 4

Π4.1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων:

    • Από την υπογραφή της σύμβασης και έως δεκαπέντε (15) ημέρες.

Π4.2 Ηλεκτρονικά δεδομένα παρακολούθησης αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων:

    • Από την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει τα σχολεία διενέργειας των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα και έως είκοσι (20) ημέρες.

Π4.3 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων σάρωσης απαντητικών δελτίων
Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων
Π4.5 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων Τεχνικής Υποστήριξης (Helpdesk)

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εννιακοσίων εξήντα επτά ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (24.967,74€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα ευρώ (30.960,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 30/01/2023

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

[Σχετκός Διαγωνισμός]

 

 Μπορείτε να ανατρέξετε το συνημμένο για τα αποτελέσματα εδώ.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) από αύριο Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 13:00 μέχρι και Τετάρτη 25/01/2023 και ώρα 13:00

 

 

Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης για συμμετοχή στην Εισαγωγική Επιμόρφωση

Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης των υπόχρεων/δικαιούχων της με αρ. πρωτ. 29860/22-12-2022 (ΑΔΑ: 6ΝΚΙΟΞΛΔ-3ΦΒ) Πρόσκλησης για υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για το σχ. έτος 2022-2023 έως και την Δευτέρα 23-01-2023 στις 15:00 στο πλαίσιο της Πράξης «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» με MIS 5070654.

Υπενθυμίζεται ότι το Πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης υποχρεούνται/δικαιούνται να παρακολουθήσουν:

    • Οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής, καθώς και τα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού που διορίστηκαν από 01-01-2020 μέχρι 30-06-2022.
    • Όσοι διορίστηκαν με Υπουργική ή δικαστική απόφαση μετά την έναρξη της ισχύος του ν. 4547/2018 (Α’ 102) ήτοι μετά τις 12 Ιουνίου 2018 και
    • Όσοι διορίστηκαν μετά το 1999 και πριν τον Σεπτέμβριο του 2012 και εξακολουθούν να κατέχουν τον εισαγωγικό βαθμό επειδή για οποιοδήποτε λόγο δεν παρακολούθησαν πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης.

Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

    1. Εγγραφή και είσοδο στο μητρώο του ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
    2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio → Καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία»)
    3. Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα της εισαγωγικής επιμόρφωσης → Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μαζί με την αίτηση) → Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.

Προσοχή: Παράλειψη ενός σταδίου σημαίνει μη συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Επισημαίνεται ότι η ημερομηνία έναρξης και το πρόγραμμα της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης θα ανακοινωθούν μετά τη λήξη της νέας καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής της αίτησης με νεότερη ενημέρωση που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ.

[Σχετικό αρχείο]

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Εκτύπωση Πρακτικών του Συνεδρίου του Ι.Ε.Π. με τίτλο «Αναζητώντας τη γνώση: Τα σχολικά εγχειρίδια στο Ελληνικό Κράτος».

Τεχνικές Προδιαγραφές-Απαιτήσεις έκδοσης του τόμου των Πρακτικών (Βιβλίο):

      1. Σελίδες περίπου 600 & εξώφυλλο
      2. Ποσότητα: 500 αντίτυπα
      3. Διάσταση: 210x280 mm
      4. Εκτύπωση: εσωτερικά ασπρόμαυρη εκτύπωση, εξώφυλλο 4χρ.
      5. Χαρτί: σώμα velvet 110gr, εξώφυλλο 300gr illustration
      6. Εξώφυλλο: εκτύπωση Α όψης, τετραχρωμία, πλαστικοποίηση ματ Α όψης
      7. Χαρτί illustration, 300gr, πύκμανση εκατέρωθεν της ράχης στα 5mm
      8. Βιβλιοδεσία: ραφτό-κολλητό
      9. Γραμματοσειρά: Times New Roman 12

 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-06-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.

 

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των έξι χιλιάδων εξακοσίων ενενήντα τριών και πενήντα πέντε ευρώ (6.693,55€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ευρώ (8.300,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, για τη μορφοποίηση των εισηγήσεων σε κείμενο προς έκδοση (δημιουργικό), για την αναπαραγωγή και έκδοση. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

 

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

      1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
      2. Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
      3. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 31/01/2023 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
  4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

[Σχετκός Διαγωνισμός

 

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022), αναρτημένο στο ΚΗΜΔΗΣ, όπου προκηρύσσεται διαγωνισμός για: «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

  1. ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ
  2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022)

Επισημαίνεται: Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Πέμπτη 02/02/2023 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Τετάρτη 08/02/2023 και ώρα 13:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 14019/01-11-2022-«Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» στο πλαίσιο της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662 του ΙΕΠ.

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 14019/01-11-2022 (Αρ. Διακήρυξης 07/2022).

[Σχετικός Διαγώνισμός]

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022 -«Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της Πράξης με MIS 5158662 του ΙΕΠ

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022 (Αρ. Διακήρυξης 06/2022).

[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 05/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» (Αρ. Διακήρυξης 04/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 5 - MIS 5124310”

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 (Αρ. Διακήρυξης 04/2022).

[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Την Τετάρτη, 11/01/2023 στις 12 μ.μ. πραγματοποιήθηκε η κλήρωση των 30 (τριάντα) εκπαιδευτικών ΠΕ 07, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Η χρήση του Portfolio στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» (βλ. σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Goethe-Institut Athen).
Για την κλήρωση χρησιμοποιήθηκε η γεννήτρια τυχαίων αριθμών γεννήτρια τυχαίων αριθμών 🔢 (piliapp.com), παρουσία του δικηγόρου κ. Μιχάλη Ασημαντώνη, ο οποίος εργάζεται στο τμήμα Νομικής Υποστήριξης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Οι κληρωθέντες θα ειδοποιηθούν μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.
Όσοι δεν κληρώθηκαν θα έχουν την δυνατότητα να εκδηλώσουν ξανά ενδιαφέρον για συμμετοχή σε επόμενη επιμορφωτική περίοδο, που θα προσφερθεί εκ νέου εντός του τρέχοντος έτους, κατόπιν σχετικής ανακοίνωσης τόσο στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ όσο και σε αυτήν του Goethe-Institut Athen.

Δελτίο τύπου σε pdf

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, την ανάλυση και τη βασική παραμετροποίησή του, την μετάπτωση στοιχείων, την εκπαίδευση των χρηστών-διαχειριστών καθώς και την υποστήριξη κατά την έναρξη της λειτουργίας του.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το οικονομικό έτος 2023.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα χιλιάδων ευρώ (60.000,00) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι εβδομήντα τέσσερις χιλιάδες τετρακόσια ευρώ (74.400,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τέσσερεις (4) μήνες.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Δευτέρα 16/01/2023 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 13:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

Σχετικά Αρχεία

  1. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Σελίδα 24 από 76

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top