- 1. 4η θεματική ενότητα
- (Διαφοροποίηση και Ειδική Εκπαίδευση)
- ... τους στο σύνολο της σχολικής ζωής. Την αξιολόγηση ως μια συνεχή διαδικασία με διαφορετικά στάδια, μορφές και με αξιοποίηση ποικίλων μέσων άντλησης πληροφοριών. Ο/η εκπαιδευτικός γνωρίζει τους στόχους του ...
- Δημιουργηθηκε στις 25 Ιουλίου 2024
- 2. Δελτίο Τύπου - Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι.
- (Γενικά)
- ... προώθηση της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας. Έγινε επίσης, αναφορά στη διαδικασία αξιολόγησης του μαθητή (ζητήματα αντιγραφής ή λογοκλοπής). Η μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών αναδεικνύει ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Μαϊος 2024
- 3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Αποτελέσματα της έρευνας PISA 2022
- (Γενικά)
- ... της αξιολόγησης. Η συμμετοχή της Ελλάδας Την Ελλάδα εκπροσώπησαν στην κύρια έρευνα 6578 μαθητές γεννημένοι το 2006, από 242 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ) όλης ...
- Δημιουργηθηκε στις 05 Δεκεμβρίου 2023
- 4. Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Βαθμολόγηση και κωδικοποίηση απαντήσεων σε ανοικτές ερωτήσεις της πιλοτικής φάσης της έρευνας ICILS 2023»
- (Γενικά)
- ... ήτοι είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. ...
- Δημιουργηθηκε στις 05 Μαϊος 2023
- 5. Νέα Προγράμματα Σπουδών - Αρχική Σελίδα
- (Νέα Προγράμματα Σπουδών)
- ... δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της επιστήμης, κύκλος δεξιοτήτων του νου), οι δράσεις ενίσχυσης της ψηφιακής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση στα νέα Προγράμματα Σπουδών ...
- Δημιουργηθηκε στις 01 Νοεμβρίου 2021
- 6. Περιλήψεις Εισηγήσεων
- (Συνέδριο ΙΕΠ)
- ... ή ψηφιακού βιβλίου ή την κατάργηση του σχολικού βιβλίου. Στη συνέχεια, συζητώ τα αποτελέσματα της πολυδιάστατης έρευνας και αξιολόγησης εν χρήσει σχολικών βιβλίων που έχει διεξαχθεί στην Ελλάδα κατά την ...
- Δημιουργηθηκε στις 18 Ιουνίου 2021
- 7. Φυσιογνωμία και Θεωρητικό Πλαίσιο
- (Τράπεζα θεμάτων)
- Η Τράπεζα Θεμάτων αποτελεί μέσο υποστήριξης της μάθησης και της διδασκαλίας και ως τέτοιο πρέπει πρώτα από όλα να αντιμετωπίζεται. Ως παιδαγωγικό εργαλείο υπηρετεί τη διαδικασία αξιολόγησης και στόχο ...
- Δημιουργηθηκε στις 16 Νοεμβρίου 2020
- 8. Ανακοινώσεις
- (Uncategorised)
- ... τύπου Πρόσκληση [Σχετικά μητρώα] 18/02/2021 Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 υλοποιείται επιμόρφωση στην Αξιολόγηση μαθητή για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην οποία θα παρουσιαστούν ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Ιουνίου 2020
- 9. Βιβλία διασκευασμένα και προσαρμοσμένα για αμβλύωπες μαθητές - Εισαγωγή
- (Μονάδα Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης)
- Η ιστοσελίδα έχει ενημερωθεί με νέα βιβλία για αμβλύωπες (τελευταία ενημέρωση: 10/10/2018) Φόρμα αξιολόγησης βιβλίων αμβλυώπων Το Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Oμάδα ...
- Δημιουργηθηκε στις 22 Ιανουαρίου 2020
- 10. Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας
- (Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)
- ... η τάξη σε σταθμούς εργασίας,) Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται συνεχής παρατήρηση και αξιολόγηση καθώς και ευελιξία του σχολικού συστήματος ώστε να λαμβάνονται και εφαρμόζονται οι κατάλληλες παιδαγωγικές ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
- 11. Διαφοροποίηση
- (Διαφοροποίηση)
- ... η τάξη σε σταθμούς εργασίας,) Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται συνεχής παρατήρηση και αξιολόγηση καθώς και ευελιξία του σχολικού συστήματος ώστε να λαμβάνονται και εφαρμόζονται οι κατάλληλες παιδαγωγικές ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
- 12. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΩΝ ΕΣΠΑ 2014-2020
- (8. ΕΡΓΑ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ)
- ... και εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας: (1) στην εισαγωγή της περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση, (2) στα νέα ΠΣ των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ και ΠΕΑΠ), (3) στα νέα ΠΣ του μαθήματος ...
- Δημιουργηθηκε στις 22 Ιουλίου 2019
- 13. PISA (Programme for International Student Assessment) του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ)
- (12. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ/ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ)
- ... στα ελληνικά, υποτιτλισμός στα ελληνικά με το πρόγραμμα amara και συγχρονισμός του προφορικού κειμένου με τους υπότιτλους και speakage. Αξιολόγηση Ερωτηματολογίων μαθητών/μαθητριών και διευθυντών/διευθυντριών ...
- Δημιουργηθηκε στις 30 Ιουνίου 2019
- 14. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ:«ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟ» ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ H2020: «ΟPEN SCHOOLS FOR OPEN SOCIETIES – ΟSOS» (ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ...
- (Γενικά)
- ... περιοδικό φιλοξενείται στην πλατφόρμα του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της σύμπραξης OpenAIRE. Η αξιολόγηση των εργασιών θα γίνει από ειδική επιτροπή, με τα ακόλουθα ...
- Δημιουργηθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2019
- 15. Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – μετατροπή του ειδικού σχολείου σε κέντρο υποστήριξης ειδικής αγωγής ...
- (ΕΣΠΑ 2007 - 2013)
- ... αξιολόγηση καθώς και η διαφοροποιημένη και ενισχυτική διδασκαλία.- Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ...
- Δημιουργηθηκε στις 08 Μαρτίου 2017
- 16. Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – μετατροπή του ειδικού σχολείου σε κέντρο υποστήριξης ειδικής αγωγής ...
- (ΕΣΠΑ 2007 - 2013)
- ... - Η εκπαιδευτική αξιολόγηση καθώς και η διαφοροποιημένη και ενισχυτική διδασκαλία. - Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ...
- Δημιουργηθηκε στις 08 Μαρτίου 2017
- 17. Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – μετατροπή του ειδικού σχολείου σε κέντρο υποστήριξης ειδικής αγωγής ...
- (ΕΣΠΑ 2007 - 2013)
- ... αξιολόγηση καθώς και η διαφοροποιημένη και ενισχυτική διδασκαλία.- Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ...
- Δημιουργηθηκε στις 08 Μαρτίου 2017
- 18. ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΚΕΤΑ)/ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΙΜΕΤ) - Διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης - Δημοτικά
- (Φορείς Κυκλοφοριακής Αγωγής)
- ... (παιγνιώδεις και δημιουργικές), παρουσιάσεις, ηλεκτρονικό εργαλείο αξιολόγησης, διαλογική διερεύνηση. Στο υλικό περιλαμβάνονται και οδηγίες υλοποίησης προς τους εκπαιδευτικούς. Το υλικό μπορεί να ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
- 19. ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΚΕΤΑ)/ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΙΜΕΤ) - Οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών - Δημοτικά
- (Φορείς Κυκλοφοριακής Αγωγής)
- ... φυλλάδια, δραστηριότητες (παιγνιώδεις και δημιουργικές), παρουσιάσεις, ηλεκτρονικό εργαλείο αξιολόγησης, διαλογική διερεύνηση. Στο υλικό περιλαμβάνονται και οδηγίες υλοποίησης προς τους εκπαιδευτικούς. ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
- 20. ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΕΚΕΤΑ)/ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΙΜΕΤ) - Βασικοί κανόνες οδικής κυκλοφορίας - Δημοτικά
- (Φορείς Κυκλοφοριακής Αγωγής)
- ... φυλλάδια, δραστηριότητες (παιγνιώδεις και δημιουργικές), παρουσιάσεις, ηλεκτρονικό εργαλείο αξιολόγησης, διαλογική διερεύνηση. Στο υλικό περιλαμβάνονται και οδηγίες υλοποίησης προς τους εκπαιδευτικούς. ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017